星期二, 4月 22, 2008

治國、齊家、修身

集體人權的發明



多謝京奧,才有知悉原來大陸有人權專家,能夠在程翔胡佳、網路審查、西藏鎮壓以外,已暗地裡成功為中國走出了「一條中國特色的人權發展道路」。從此,個人人權歸屬「西方」,中國地理的差異性使我們屬於適合享有集體人權,即集權。

天大的迷思:胡佳唔係正在維護緊集體權益咩,維護了個人人權唔係同時都維護了集體人權?


政府聯盟之類的「學術自由」



回到香港,我們亦走出了一條有香港特色的學術自由道路,擁抱中國國情,不求與世界接軋。林端麟回應陳太規管票站調查的建議,指她「差之毫釐,謬之千里」,不能干預他們(親政府陣營有關係的組織)的「學術自由」。咁樣將學術政治化都講得咁理直氣壯,更說自己「實事求是講道理」,甚至話番你唔好將學術政治化,果然極富中國特色

既然你咁關注「學術自由」,咁不如唔好剩係選擇性去關注民建聯、策發會同埋一堆可疑組織既研究自由,而家0係專上教育機構裡,已經幾乎肯定冇人唔相信回歸之後急速成立的教資會(UGC)冇對學術創作作審查監管。在剛剛完結的美國國家地理年會上,還要俾星加坡d地理學者 Lily Kong 同 Henri Yeung 批評我地香港學術界剩係識研究非政治化的中國內地發展,又冇本地研究,學術熱誠淹淹一息。林D8,不如你都幫下手捍衛一D 最ordinary 既學術自由丫,或者,唔出聲已經好感激,Thanks!


All the Geography I Know is from Facebook



如上以上兩種現象你沒有發覺,其實都疑似幾乎可以肯定香港的地理科教育係失敗的,雖然唔會話低b到冇能力可以戰勝街機標籤式的地理意象教育,但是亦學生未必唔會覺得非洲係一個國家

都係自己去玩多d Traveler IQ Challenge,或者加入study group讀下書算了吧。